Vybudujte si pověst odborníka na SEO a získejte si důvěru zákazníků či nadřízených díky našemu praktickému a komplexnímu

COLLABIM TRÉNINKU

SEO tréninkem to začalo, základy máte.

Teď je čas stát se z učedníka mistrem.

Znáte ten pocit, když dokončíte nový projekt? Taky z Vás spadne velký šutr zodpovědnosti? 

Oddechnete si: uff…. Nový web vypadá parádně. 

Hezky vypadající, naplněný odsouhlaseným textem. Proklikáváte ho znovu a znovu ve snaze najít nějaký nefunkční odkaz. Nedaří se, je to prostě dobrá práce

Jdeme na to, už jen spustit a pak poslat do světa. Jo a nasadit Google Analytics. 

A je to venku, skvěle!

Posíláte informaci majiteli, že je web na světě. Dáte si chvilku oraz a pak rovnou zase na další zakázku.

Přitom se Vám ale neustéle vrací myšlenka…. Co bych mohl pro své klienty udělat více?

Moc dobře víte, že Vaše práce zdaleka novým webem končit nemusí. A neměla by. Víte totiž moc dobře, že webové stránky bez návštěvnosti je jako aquapark na Měsíci. 

Hezké, možná i úchvatné. Ale to není to, proč si Vás platí. Oni chtějí hlavně nové návštěvníky a pak zákazníky. Ideálně zadarmo. Jenže jak? 

A pak začnou létat nápady…

Zaregistrovat do 1 200 katalogů? “Neblázni, není rok 2001…”

Spustit jim reklamy na Google nebo Facebooku? “S těmi šílenými cenami za prokliky? Na to mi nikdo nedá peníze..”

Cold calling? “Brrrr……”

Moment, co vyhledávače? “No jo, základy SEO sice znám, ale jak je převést do praxe? Jak mám přesně postupovat, aby mě to nestálo mládí a hlavně abych mohl/a ukázat první výsledky? To by byla sakra velká přidaná hodnota. 

Mohl/a bych si za to říci mnohem více peněz a pracovat s těmi nejlepšími klienty, které si sám/a vyberu! 

A hlavně dlouhodobě, ne jen jednorázovka a pak web jen sem tam udržovat za pár korun.”

Trefil jsem se? Připomíná Vám to něco? Není divu! Nedávno jsem mluvil opět s několika novými uživateli Collabimu.

JMENUJI SE DALIBOR.​

Internetovým marketingem se zabývám od roku 2006. Přímo z mých rukou spatřilo světlo světa více než 300 webů, e-shopů a prodejních stránek. Spolu s kolegy jsem za prvních 10 let svého podnikání dal dohromady přes 2 000 projektů, které dnes generují stovky milionů korun ročně svým majitelům.

Většina z nich vyrostla hlavně díky správné optimalizaci pro vyhledávače.

V roce 2020 jsem dal dohromady SEO trénink, který dnes učí tisíce studentů základy SEO. 

Teď nastal čas jít hlouběji. Proti vznikl COLLABIM trénink.

Vznikl na základě Vašich požadavků. Vás studentů. Psali jste mi totiž v reakci na SEO trénink například:

co-byste

Intenzivní

COLLABIM trénink

Testováno na lidech, pro lidi

7 týdnů, 2x týdně jsme pro Vás spolu s předními odborníky z praxe Michalem Binkou (SEOPRAKTICKY.cz) a Pavlem Strouskem (ANT studio) připravovali tento praktický kurz.

Z čeho se skládá?

  • <1% slidů.
  • 99% praktického klidání
  • Většina klikání v Collabimu
  • tipy , triky a praktické rady z praxe od odborníků, kteří na SEO každý den pracují

A cena COLLABIM tréninku je?

Ano, COLLABIM trénink stojí peníze. Protože co nemá cenu, to nemá hodnotu. 

Nicméně tento kurz netočíme primárně proto, aby nám zvýšil tržby. Chceme Vás naučit s Collabimem, chceme Vás naučit praktikovat SEO a zlepšit tak výrazně výkon ať již svého webu nebo webu Vašich klientů.

Má cenu, ale nakonec může být zdarma. Pokud… Čtěte dále.

Co je ale vlastně součástí COLLABIM tréninku?

  • 12 lekcí/~hodin čisté praxe, online (můžete shlédnout kdykoliv, kolikrát chcete)
  • přístup ke všem studijním materiálům a podkladům, které se v kurzu probírají. A to včetně interních materiálů lektorů
  • roční přístup k naší privátní a uzavřené Facebook skupině, kde můžete konzultovat probíraná témata a ptát se na věci, které nebyly úplně jasné
  • půlroční účast na studentských konzultacích, které se konají každý týden ve středu dopoledne a můžete vznášet dotazy přímo 1:1. Odpovídají přímo, bez obalu a podle svých zkušeností osobně lektoři COLLABIM tréninku
  • certifikace Uživatele Collabimu

A cena?

Cena činí pouze jednorázových 2 899 Kč bez DPH. A opět nemusíte ani nikam dojíždět. Stále si nemusíte ani brát den volna z práce. Pořád můžete studovat kdykoliv.

Navíc v rámci této ceny máte k dispozici každý týden know-how lidí, ke kterým se jinak jednorázově ani není možné dostat.

Proč je cena tak nízká?

Nechceme Vás odradit, ale zase nechceme “šuplíkové” studenty. Pokud se máte do SEO pustit a něco změnit, musím Vás to trochu “bolet”.

Proč tedy není zadarmo?

V tuto chvíli, na této stránce, není. Protože co je zadarmo, to nemá cenu.

Nicméně být může. Uvnitř kurzu se skrývá výzva. Pokud kurz dostudujete a splníte závěrečný test, dostanete nejen certifikaci, ale…

Upozornění na závěr

COLLABIM trénink nebude pro Vás, pokud už neznáte základy SEO. Ať již z knížky či videa, nějaké základy tady budou třeba. 

Ale já Vám garantuji, že nebudete litovat ani jednoho investovaného halíře, který se nyní rozhodnete vložit do svého dalšího rozvoje.

Tak co, teď nebo nikdy?

S úctou k vám a správnému rozhodnutí

Ing. et Ing. Dalibor Jaroš, v.r.

CEO Collabimu

 

P.s.: co říkají první studenti?

 

 

P.s.2: co se jim líbí na jednotlivých lekcích?

 

“hlbší pohľad do súvislostí nastavení collabimu”

“postup od témy k analýze a využitie AI ako pomocníka pri tvorbe obsahu”

“Velmi konkrétní a praktická, opravdu jsem ráda, že jsem se přihlásila.”

Efektivnost. Jsem důkladná a někdy se ztratím v maličkostech, takže zacílení na důležité věci ztrácím. Tohle školení mi připomenulo, čím začít. Navíc článek za 15 minut mě fakt rozbil. Díky.

collabim workflow, ukážky na webe účastníka kurzu, ukážka pre mňa nových možností, ktoré môžem využiť

Návod na využití jedn.analyzy pro rychlý přehled

bezplatné nástroje na generovanie sitemapy

Názorná ukázka kolik práce je nutné ke kategorizaci dat

“Jednoduchá, srozumitelná forma informací”

“Seznámení se s Mind Map a tvorba návrhu architektury webu vyplývající z analýzy KW. Napojení na Collabim. Přímá ukázka, praktičnost. Skvělé. Díky!”

“Knihu Analýza KW od M. Binky mám a jsem ráda, že věci, které mi při tvorbě analýzy trochu drhly, časem vypustil :-). Ukázka zjednodušení na základě zkušeností z praxe byla velmi přínosná.”

“Tato lekce pro mne byla opět velmi důležitá. Collabim mám půl roku a některé funkce nyní uvedené, jsem ještě vůbec nevyzkoušela. Např. Market Dominátor, Market share, Historie změn cílových stránek. Člověk se naučí intuitivně pohybovat, začne používat nějaké základy a k dalším věcem už se potom jednoduše nedostane, protože si myslí, že to stačí. Market dominátor je opravdu skvělý, těšila jsem se, jak po mých úpravách uvidím změny v rozložení pozic a unikalo mi, že mi to budou kazit klíčová slova, kde je můj projekt první, ale přitom mají 0 hledanost. Dost stěžejní věc. Přitom o těchto KW vím.  Lekci jsem měla puštěnou celé dopoledne, protože jsem si vše rovnou zkoušela. Poprvé jsme si nastavila reporty. Optimalizovat jejich nastavení jsem zatím vůbec neřešila, a přitom také velmi nápomocná věc. Skvělé, moc děkuji.”

 

P.s.3: takto vypadá kompletní dosavadní hodnocení

 

Promoter – doporučuje

Detractor – nedoporučuje

Neutral – ani tak, ani tak

 

Kdo vás bude učit?

 

Michal Binka | SEOPRAKTICKY.CZ

Michal Binka se on-line marketingu věnuje přes 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO – optimalizaci stránek pro vyhledávače. Michal je autorem 2 velmi úspěšných knih, Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem a SEO prakticky: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro Shoptet.

Jeho kompetenci v oboru dokazují nejen spokojení zákazníci (mezi ně patří i Kurzyproradost.cz), ale také certifikované partnerství od nejúspěšnějšího SEO nástroje v ČR – Collabim a Zlaté partnerství v kategorii SEO největší e-shopové platformy v ČR – Shoptetu.

V roce 2022 rozjel pod značkou SEOPRAKTICKY.cz také vlastní ryzí SEO agenturu.

Pavel Strousek | ANT studio

Pomáhá klientům být vidět ve vyhledávačích od technické analýzy (SEO auditu), návrhu strategie, realizace až po vyhodnocování. Postará se o organickou návštěvnost a pomohu využít plného potenciálu. Můžete ho také potkat na osobním školení nebo jako školitele nástroje Collabim.

V ANT studiu úspěšně vede SEO oddělení.

Dalibor Jaroš | CEO Collabimu

Internetový podnikatel, CEO Collabimu

Dalibor sám sebe označuje jako dělníka internetu od 2006, kdy začínal jako programátor webových aplikací kultivovat internet v ČR. Od té doby má na kontě více než 300 webových prezentací sám osobně, s dalšími členy agenturního týmu již více než 2000.

Od roku 2016 vede největší SEO nástroj Collabim a snaží se edukovat českou odbornou i laickou veřejnost v SEO.

 

Osnova

 

Vítejte v kurzu​

Představení školitelů (3:38)

Než začneme (8:55)

Certifikát a cash-back

1. Lekce - Založení projektu v Collabimu​

Doména a geolokace (7:34)

Návrh klíčových slov k novému projektu (13:35)

Nastavení konkurence (3:00)

Související výrazy v průzkumníku klíčových slov (4:07)

Přidání klíčových slov (1:17)

Nastavení účtu, jeho využití a faktury (3:07)

Nastavení projektu (4:10)

Otázky a odpovědi (4:45)

2. Lekce - Analýza konkurence

Rozlišení konkurence (13:13)

Navrhovaní konkurenti (7:11)

Rozložení pozic konkurence (9:01)

Zjištění klíčových slov konkurence pomocí analýzy Svatý grál (5:15)

Analýza KGR (11:25)

Otázky a doporučení (1:52)

3. Lekce - Tvorba KGR obsahu

Příprava KGR datasetu (6:16)

Štítkování a nastavení cílových stránek (4:26)

Import KGR datasetu do Collabimu (3:21)

Identifikace nejlepších přistávacích stránek na webu (9:11)

Ukázka tvorby obsahu pro KGR + využití AI (9:09)

Jak připravit obsah stránky do 15 minut (19:01)

4. Lekce - Revize stávajícího obsahu

Identifikace stránek, které se hůře umisťují (6:52)

Detail klíčového slova a změny cílových stránek (5:52)

Revize obsahu a srovnání s konkurencí (7:37)

Úprava title, meta description a obsahu (8:06)

Interní prolinkování (4:48)

Úprava obsahu stránky s pomocí AI (6:38)

Jak vylepšit obsah a další rešerše (7:21)

Zápis do marketingového deníku (4:07)

5. Lekce - První fáze linkbuildingu

Jak zjistit zpětné odkazy pomocí nástroje Majestic (5:51)

Posouzení kvality odkazů a anchor texty (10:49)

Porovnání s konkurencí (6:15)

Způsoby, kterými konkurence získává zpětné odkazy (11:29)

Jakými způsoby získat zpětné odkazy pro svou doménu (11:38)

Další metody pro získání zpětných odkazů (5:42)

Oslovení a taktika získávání zpětných odkazů (3:20)

Evidence odkazových příležitostí a spamové odkazy (6:23)

6. lekce - Evidence získaných odkazů

Navrhované příležitosti ke zpětným odkazům v Collabimu (10:35)

Evidence získaných odkazů a jejich sledování (7:57)

Moje uložené weby a filtrace webů (3:59)

Zpracování základní technické analýzy webu (11:04)

Prověření potenciálu v obrázcích či videu (4:53)

Identifikace duplicit pomocí technické analýzy (0:56)

7. lekce - Tvorba sitemap a nahrání do externích služeb

Ukázka Integrity/Xenu (7:29)

VytvořenÍ XML sitemap (3:00)

Nahrání sitemap na server a poslání do GSC (4:27)

Poslání URL adres do Seznam Webmaster přes Collabim (2:31)

Ukázka pluginu na WordPressu (2:08)

8. lekce - Příprava analýzy klíčových slov

Úvodem k analýze klíčových slov (5:56)

Získání datasetu klíčových slov pomocí Svatého grálu (4:42)

Získání souvisejících výrazů pomocí Průzkumníku klíčových slov (6:50)

Zjištění pozic pro dataset klíčových slov (6:19)

Alternativní fráze z analýzy Návrhy klíčových slov (4:12)

Příprava tabulky pro AKS – přeskupení sloupců (10:38)

Příprava tabulky pro AKS – přidávání dalších sloupců – ranking (7:06)

Příprava tabulky pro AKS – obarvení sloupců (13:52)

9. lekce - Kategorizace analýzy klíčových slov

Úvod ke kategorizaci analýzy klíčových slov (3:17)

Kategorie a podkategorie (16:58)

Vstupní stránky a označení nerelevantních frází (9:14)

Příprava kontingenční tabulky – vizualizace dat (6:59)

Identifikace top kategorií a top vstupních stránek (4:29)

Úprava kategorií (5:08)

Vstupní stránky a jednotlivé fráze (7:48)

10. lekce - AKS - příprava pro architekturu webu

Úvod k přípravě pro architekturu webu (3:20)

Příprava štítků pro Collabim (12:04)

Import datasetu do Collabimu (2:35)

Rozkreslení architektury pomocí nástroje Mindmaster (11:31)

Zjištění vstupních stránek a propojení se štítky (5:52)

Stažení URL adres přes sitemapu (3:04)

Párování URL adres na architekturu (23:16)

11. lekce - Co pravidelně sledovat v Collabimu

Nastavení pravidelných reportů (12:07)

Historie rozložení pozic (6:06)

Historie klíčových slov (4:59)

Market Dominátor (5:08)

Market Share a rozložení pozic konkurence (4:55)

Sekce Stránky a změny cílových stránek (3:32)

SEO doporučení (3:54)

Analýza obsahu (3:44)

 

Často kladené otázky

 

Kdy se COLLABIM trénink koná?

To je na něm to nejlepší. Začíná i končí kdykoliv vy chcete. Protože je kompletně on-line, můžete se k němu neustále vracet. Navíc si jako na klasickém školení nemusíte dělat poznámky. Ke každé lekci dostanete navíc kompletní přednáškové podklady i další pracovní sešity a tabulky.

Co když se mi trénink nebude líbit a zjistím že není pro mne?

Kurz děláme pro vás, naše zákazníky. A jen a pouze když pochopíte a nám se podaří Vás naučit jak Collabim používat, naše investice se nám vrátií. Na toomto kurzu nechceme vydělívat. Nebude to pro Vás, nebude se Vám líbit -> napišete nám -> obratem refundujeme.

Není kurz jen promo reklamou na Collabim

Ano, je. Tento kurz ano 😀 Těžko bychom učili jak používat Collabim bez Collabimu.

Jak fungují konzultace?

Každý týden v naší skupině zveřejňujeme odkaz, kde přesně se bude daný týden on-line konzultace konat prostřednictvím platformy whereby, kde máte možnost pokládat dotazy. Budete-li mít zájem, odkaz vám budeme posílat i e-mailem, abyste na termín nezapomněli. Přesný čas a hodina je uvedena ve studijním programu.

Je tento trénink spíše pro začátečníky nebo už musím mít něco v SEO za sebou?

V tomto kurzu jdeme do hloubky SEO nástroje Collabim. Nezdržujeme se vysvětlováním teorie a základů SEO. K tomu je určen SEO trénink. Je tedy třeba mít základní znalosti o SEO.

Co znamená ta výzva a řeči o tom, že COLLABIM trénink bude zdarma

Chceme abyste uměli Collabim používat se zavřenýma očima. Chceme abyste Vy neztráceli čas zbytečnou prokrastinací přemýšlením nad tím kde, co a jak.

K tomu ale nestačí si kurz koupit. K tomu je třeba ho studovat, navnímat, dokončit a začít poznatky používat v praxi.

Pokud toto splníte a opravdu odpracujete, předložíme Vám závěrečný test, který pro Vás pak bude hračka.

Jak ho splníte, stanou se 2 věci:
* dostanete certifikát Certifikovaný uživatel Collabimu

* vrátíme Vám celou částku co jste za kurz zaplatili (nebo více? Nechte nám taky nějaký prostor pro překvapení…)

Kontakt Ochrana osobních údajů

© 2023 Collabim s.r.o.